Het management van een architectenbureau

Public Relations en uw architectenbureau

Colette Demil & Staf Bellens, journalisten CD Media Productions • 28 februari 2012

Hoeft het nog gezegd? Marketing en communicatie zijn belangrijk voor elke actieve architect, zowel voor een starter als voor een goed draaiend bureau. Een handig hulpmiddel is een jaarplan met een overzicht van de belangrijkste promotiemomenten, doelgroepen, doelstellingen, taken, benodigde tijd, deadlines en budget. Zo behoudt u het overzicht, past u de workload in de activiteiten van het bureau in, spreidt u het werk en de investering, en komt u goed voorbereid op het juiste moment naar buiten.
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?

Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.



Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 212 26 99 of via info@nav.be.