Werking stedenbouwkundige diensten
wij worden meer en meer geconfronteerd met gemeenten/steden die de vooropgestelde termijnen in het decreet: 1/ negeren. Zowel de termijnen voor het volledigheids- en ontvankelijkheidsonderzoek, als de behandelingstermijnen zelf. 2/ omzeilen. Onder het mom van 'onvolledigheid' worden, zelfs voor eenvoudige dossiers, oneindig veel bijkomende en totaal overbodige stukken/plannen/details/data bijkomend opgevraagd. Vraag: wat is hier tegen te doen...?
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
tweedehands meubilair in een overheidsopdracht | 15-04-2024
regenwaterput gravitair aansluiten op wadi is niet mogelijk | 12-04-2024
opvolging architectuuropdracht verhinderen | 26-03-2024
ongeldig verklaren van offertes bij openbare procedure | 26-03-2024
infiltratie bij een rijwoning op een smal perceel | 22-02-2024