aanwezigheidsregistratie bij gesplitste aanneming
Er wordt bij aanwezigheidsregistratie vaak aangegeven dat dit de verantwoordelijkheid is van de hoofdaannemer. Maar wat als de werf met gesplitste aanneming verloopt? Is de architect (coördinator) verantwoordelijk? Is elke aannemer apart verantwoordelijk? En moet je dan elk een apart referentienummer gebruiken?
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
tweedehands meubilair in een overheidsopdracht | 15-04-2024
regenwaterput gravitair aansluiten op wadi is niet mogelijk | 12-04-2024
opvolging architectuuropdracht verhinderen | 26-03-2024
ongeldig verklaren van offertes bij openbare procedure | 26-03-2024
infiltratie bij een rijwoning op een smal perceel | 22-02-2024