• Volg deze stappen:

    • Ga naar de Login-knop (rechts bovenaan) en klik op de knop ‘Word lid’.
    • Maak een account aan met je e-mailadres.
    • Kies een formule op maat van jouw bedrijf of organisatie. Beantwoord o.a. deze vragen:
      • Ben je een architectenbedrijf, architect bij de overheid, student, stagiair, gepensioneerd architect of geen architect?
      • Hoeveel werknemers heb je? Ook zij genieten van de ledenvoordelen.
    • Betaal online of achteraf via bestelbon.

    That's it. Je geniet meteen van alle ledenvoordelen. En je kunt je medewerkers uitnodigen om hun ledenaccounts te activeren (het aantal medewerkers bepaal je bij het registreren).

  • Architectenkantoor:

    • 1 medewerker: € 259
    • 2 medewerkers: € 480
    • 4 medewerkers: € 686
    • 6 medewerkers: € 801
    • 10 medewerkers: € 1.035
    • 15 medewerkers: € 1.243
    • 20 medewerkers: € 1.389
    • 30 medewerkers: € 1.678
    • 40 medewerkers: € 2.051
    • 50 medewerkers: € 2.360
    • 60 medewerkers: € 2.668
    • 70 medewerkers: € 3.082
    • 80 medewerkers: € 3.282
    • 100 medewerkers: € 3.709
    • 150 medewerkers: € 4.350
    • 200 medewerkers: € 5.400

    Gepensioneerd architect: € 141

    Student-architect: gratis

    Stagiair-architect: gratis

    Ander bedrijf of overheid:

    • 1 medewerker: € 276
    • 2 medewerkers: € 507
    • 4 medewerkers: € 718
    • 6 medewerkers: € 830
    • 10 medewerkers: € 1.063
    • 15 medewerkers: € 1.277
    • 20 medewerkers: € 1.426
    • 30 medewerkers: € 1.708
    • 40 medewerkers: € 2.087
    • 50 medewerkers: € 2.380
    • 60 medewerkers: € 2.668
    • 70 medewerkers: € 3.082
    • 80 medewerkers: € 3.282
    • 100 medewerkers: € 3.709
    • 150 medewerkers: € 4.350
    • 200 medewerkers: € 5.400

    Alle prijzen zijn exclusief btw.

  • Betalen gebeurt standaard online. Voor overheden en scholen voorzien we ook de mogelijkheid om achteraf te betalen (via bestelbon).

  • Ja, sinds 2024 werkt NAV met een ‘rollend’ lidmaatschap. Als je bv. op 15 maart 2024 lid wordt, dan ben je lid tot 15 maart 2025.

    Je lidmaatschap duurt dus exact 365 (of 366) dagen. Je krijgt tijdig een factuur om te vernieuwen.

  • Je lidmaatschap duurt één jaar. Je krijgt tijdig een factuur om het lidmaatschap met een jaar te verlengen. Zodra deze factuur betaald is, wordt je lidmaatschap automatisch vernieuwd.

    Als je tijdens het jaar extra seats hebt bijgekocht (zodat meer medewerkers ook NAV-lid worden), dan zul je een factuur krijgen voor het totale aantal seats van dat moment. Idem als je seats schrapt tijdens het jaar. Zo krijg je steeds een factuur voor de meest actuele bureausamenstelling.

  • Je kunt het aantal medewerkers aanduiden bij het registreren als NAV-lid. De prijs van het lidmaatschap wordt automatisch berekend op basis van het aantal medewerkers.

    Als de registratie voltooid is, kun je jouw medewerkers toevoegen via je bedrijfsaccount.

    Hoe dit concreet werkt? Stel: je kiest een account voor 10 mensen (10 ‘seats’). Dan kun je – naast jezelf – nog 9 medewerkers toevoegen. Zij krijgen dan via e-mail een uitnodiging om hun profiel te activeren.

    Als ‘teambeheerder’ krijg je via je account een overzicht van al je medewerkers die momenteel lid zijn. Je kunt dit ook steeds aanpassen (bv. bij een nieuwe aanwerving).

    Ben jij als enige van je kantoor lid (‘Team van één persoon’)? Dan kan alleen jij genieten van de voordelen, zoals onze opleidingen. Nadien kun je wel steeds extra seats aankopen.

    Kies je voor de lidmaatschapsformule ‘Student’, ‘Stagiair’ of ‘Gepensioneerd architect’? Dan kun je geen extra medewerkers toevoegen.

  • Ga naar je persoonlijke accountpagina – ‘Teamoverzicht’. Hier zie je een overzicht van de medewerkers die momenteel lid zijn van NAV.

    Om extra medewerkers toe te voegen, klik je op de knop ‘Voeg plaatsen toe’. Kies hier de nieuwe teamgrootte. Vervolgens betaal je het saldo.

    Dit saldo = nieuwe abonnementsprijs - huidige abonnementsprijs (rekening houdend met het resterend aantal dagen van het lidmaatschap).

    Om het aantal medewerkers te verlagen, neem je contact op met [email protected].

  • Log in met je gratis account. Vervolgens ga je naar je profiel (‘Accountgegevens’). Klik hier op de knop ‘Word lid’.

    Nu kun je de gewenste lidmaatschapsformule selecteren.

    Je kunt direct online betalen. Voor overheden en scholen voorzien we ook de mogelijkheid om achteraf te betalen (via bestelbon).

    Daarna geniet je meteen van alle NAV-voordelen!

  • Ben je architect? Dan geniet je als ‘lid’ van onze dienstverlening én bepaal je mee de koers van onze belangenbehartiging.

    Ben je geen architect? Ook dan kun je gebruikmaken van al onze dienstverlening, als ‘abonnee’.

    Let wel: leveranciers van architecten en producenten van bouwmaterialen kunnen geen abonnee worden. Leveranciers kunnen wel partner worden van NAV. Als partner deel je jouw verhalen en expertise met architecten via opleidingen, pockets, magazines, de website, ... Je krijgt bovendien toegang tot netwerkmomenten. Meer info over het partnership: [email protected] 

 / 4

See you soon!

Wist je dat 6.396 architecten al lid zijn van NAV? En er is zeker nog plaats!
Word nu lid … En wie weet zien we je binnenkort op een van onze gezellige netwerkevents (voorsmaakje hierboven). Tot binnenkort!