Aanwezigheidsregistratie
We vragen ons af of wij moeten controleren of de werf gemeld werd en dient elke aannemer dit opnieuw te melden bij gesplitste aanneming die voor meer dan 30.000 euro werken komt doen? Zijn de genoemde bedragen (zoals die van 500.000 euro) incl. of excl. btw en wat dient erin vervat te zitten? Hebben wij als architect de verantwoordelijkheid om na te gaan of de werken gemeld werden of is dit de verantwoordelijkheid van de Veiligheidscoördinator?
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
basisveiligheidsopleiding in de bouw | 12-06-2023
Moeten ook architecten de nieuwe opleiding basisveiligheid volgen?
niet-presterende aannemer vervangen | 12-06-2023
Wel of geen vergunning voor luchtgroepen bij residentieel project | 12-06-2023
Moet je een vergunning aanvragen voor luchtgroepen op een plat dak van een residentieel gebouw?
verkeerde erkenningsklasse in bekendmaking overheidsopdracht | 26-05-2023
foto's project op website en social media | 05-05-2023