Aanwezigheidsregistratie
Kan het bureau maandelijks bijvoorbeeld de aanwezigheden al doorgeven zodat dit op gebundelde en georganiseerde wijze verloopt en dan eventueel aanpassen indien de medewerker niet aanwezig zal zijn of in geval van een onvoorzien werfbezoek? Of vormt het geen probleem als er een registratie is gebeurd, maar de medewerker dan toch niet aanwezig zal zijn?
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
basisveiligheidsopleiding in de bouw | 12-06-2023
Moeten ook architecten de nieuwe opleiding basisveiligheid volgen?
niet-presterende aannemer vervangen | 12-06-2023
Wel of geen vergunning voor luchtgroepen bij residentieel project | 12-06-2023
Moet je een vergunning aanvragen voor luchtgroepen op een plat dak van een residentieel gebouw?
verkeerde erkenningsklasse in bekendmaking overheidsopdracht | 26-05-2023
foto's project op website en social media | 05-05-2023